22 Ağustos 2010 Pazar

aaaa demeden aşk

- a demeden aŞk ..! !


kim ne dediyse dinlemedim

gözlerim senden başkasını almadı rüyalarıma...

savaşım yalanlarına

savaşım senden kalanlarımaydı....

tek isteğim avuçlarımda avuçlarının terlemesi

yastığının bir köşesiydi....





özgürlüğünün esaretindeydin sen oysa..

gelmeni beklerken;

isterken bu yanından vaz geçmeni;

bir baktım ki ben geçmişim kendimden...





kimi hayallerim,

kimi heveslerim ertelendi söylenmeyen sözlerinde..

yine sabrım sevgimden;

seni sevmekten hiç vazgeçmeyen yüreğimdendi..

kimi zaman da nefretimden..





beklediğim beni sevmeyi aklına koyduğun iyi niyetindi..

ah bir duysaydım sevgilim..

şöyle büyük harflerle bir çırpıda

gözlerimin tam içine

yüreğimin sen olan o köşesine

bir seslenseydin şöyle gümbür gümbür..





söylemedin..

söyler gibilerin çoktu..

kimbilir belki de ben hissedemedim..





ama içimde bir umut,

adını her duyduğumda hatırlatıyor kendini..

birde gözlerine bakarken;

alt yazısı geçiyor yüreğinden geçenlerinin..



işte tam burda...

işte o an da..

ben anlıyorum seni neden sevdiğimi..





kimbilir belki de;



- a demeden aşktı bu sevgilim

birlikte öğrendik biz sevmeyi...!

4 yorum:

Adsız dedi ki...

çok güzel...

bir dost desem yalan olur bu yüzden
imza:asdasvasdaskasdas

Adsız dedi ki...

güzel yazmışsın.beğendim.eline sağlık.
-missartem

Venus Gamzeli Kız dedi ki...

öyle düşüncelere daldırıo ki insanı şiirin.. yüreğine sağlık.

ata_306 dedi ki...

teşekürler yorumlarınız çok güzel paylaşımlar ile burda buluşmak üzere tekrar