26 Eylül 2010 Pazar

istanbulun havasına kızlarna alışamdım gitti...??

sabah kalktım baktım penceremden havada yağmur var tıpkı mfö şarkısında olduğu gibi aldım yanıma hırkamı çıktım dışarda görmem gereken dostlara buluşulcak arkadaşlar gezilcek çoook yerler vardı sanki bana nispet yapar gibi daha taksim otobusune binmeden başladı hava ısınmaya vede salak gibi akşma kadar elimde hırka ile gezdim bir kaç gün sonra lazım olmuyacak olsa kesin atardım ilk çöpe şimdi gelelim kızlar meselesine hep derler ya istanbulun havasına kızına güvenilmez havasına hak veriyorum ama tanıdığım bir kaç kız arkadaş var onlarda sözünün eri erkek gibi kız ağzından çıkan ne ise kıvırmadan konuşan cinsten dostluklarda güven çok önemli benim için

2 yorum:

zey0zey dedi ki...

daha önce nerelerdeydin ki istanbulun kızlarına alışamadın ?

ata_306 dedi ki...

daha önce ak deniz kıyılarındayıydım ama antalya değilde antalyada uzun zaman da yaşadım