18 Ekim 2010 Pazartesi

Yalnızlığım...

kuruntularım huysuzlaştı yine bugün


başlamadan biten sevgilere ağlıyorum...



içimden bir heycan

gözüm telefonda

yüreğim ağzımda

reddedilenlerin yüzsüzlüğünü diliyorum...



anla beni yüreğim

birden kapılıp hoyrat bir rüzgara

darmadağın olmak istemiyorum

yaralarım zor sarılıyor

...ayrılığa alışmak

......sıcacık bir avucun içine alışmak kadar

........kolay olmuyor!



beklemekse

bir hastanın baş ucunda

üç gün yatak

dördüncü günü toprak değil..

..amansız

.....zamansız

belki yıllarca sürer ama

benim ürkek yüreğim

katlanamıyor bu yalnızlığa





..artık

....bana

......acıma

........yalnız(ım)

yalnızlık +korku =kayboluş
.............anla!

5 yorum:

cingifilli dedi ki...

çok güzellll

ata_306 dedi ki...

teşekürler hocam ben yazadım ama beğendikelerimi paylaşmaya çalışıyoruz işte

CADI KIZIN DIRDIRI.. dedi ki...

harika gerçekten.

ata_306 dedi ki...

gerçekten teşkürşler cadı kız

CADI KIZIN DIRDIRI.. dedi ki...

rica ederim.