23 Kasım 2010 Salı

! ..Çöp Kadın..!


hoşçakallar hoşçakalsın

kaçıp gidiyorum buralardan

şöyle saçımı başımı alıp gidiyorum

dar gelen zamanları

acıtanları, kanatanları

denizlere yaya yaya gidiyorum..



kendimide bırakarak en olmadık yerde

ulu orta öylece..

şehre bişey söylemeyerek

biraz firari

biraz kaçık

ilgiyi severim ya öyle merak edilerek...

gidiyorum..



giderayak delirmek istiyorum

şöyle her ağaç elma,

her bulut pamuk şekeri ve hazır güneş de portakalken

çöp kadın gibi bembeyaz sayfanın ortasında

el salayarak gidiyorum..



'hoşçakal' lar hoşçakalsın..

ben merhabalardayım

arayan olursa dönüşüme bi papatya saklasın..!



kara kaşlı kışı yeşil gözlü bahara bıraktım

beni sevdam karşılasın..

5 yorum:

Hatsumomo dedi ki...

ödülün var sayfama uğrar mısın ?

Bucera dedi ki...

kara kaşlı kışı yeşil gözlü bahara bıraktım

Çok güzel yüreğine sağlık

ata_306 dedi ki...

ben yazmadım ama tşkler

öznur-ata dedi ki...

gerçekten güzel bir paylaşım:)

ata_306 dedi ki...

tşkler öznur hanım