15 Kasım 2010 Pazartesi

kavanoz dipli dünya tekerlek dünya

sevgili dostlar başlığa bakıpta bu ata ne diyor böyle demeyin başımdan geçen olayı anlatmaya çalışacağım
bundan tam 13 ay önce  200 tl üzerinde bir fiyat ile bir seyahat çantası aldım çok hoşuma gitti vede bana göre pahalı olmasına rağmen almakta tereddür etmedim yalnız alırken aklıma takılan tek nokta vardı oda ön tekerleri satıcıyı uyardım her hangi bir durumda biz burdayız abi gel garantili bu mal dedikten sonra almak için kartımı uzattım vede cırt diye çekip aldılar neyse ben yeni kaliteli bir valiz aldım diye sevinmeye başladım ardından bir seneden azcık fazla geçmişti ki bir istanbul seyahati gündeme geldi vede aldık biletimizi düştük yola öyle bir hava atıyorum ki yeni valizimle sormayın baya hoşumada gidiyordu neyse vardık istanbula gidecim eve varmak üzere yola düştük az bir yürüme mesafesi vardı yanımdaki arkadaş la başladık yürümeye ve benim havalı şaşalı çanta teklmeye başlamış bile fark etmem çok uzun sürmedi kaldırıp altına baktım ki ne göreyim tamda alırken gıcık olduğum teker aşınmış kendi kendine kitlenmiş dönmüyor  neyse böyle idare ederek vardık eve ama acayipte sinir olmuştum  ilk işim aldığım yeri bulmak tı kartları olcak diye cebimi karışrtıdım buldum bugun yarın derken  bir gun ardım vede eli anahtar tutan ben tekeri yerinden bir civatayı söküp düştüm kapalı çarşı yoluna ilk aramam pazar günü kapalı imiş kalapı çarşı ya adı üstünde  neyse o pazar boş yere geçmesin diye o çevrede çanta satanlara tamirci olup olmadığını sordum ama onlarda pazar günü kapalı imiş ben yinede yerlerini öğrendim bir sonraki hedefim hafta içi izin alıp teker peşine düşmek olacaktı  neyse aradan bir kaçgün geçti saat 16 civarı işten izin aldım ve tekrar düştüm yollara ilk önce satın aldığım yeri zor bir aramadan sonra buldum bilen bilir kapalı çarşıda bir adres bulmak hiç kolay değildir yabancı isen özellikle adam tanımayacak tabi yeni kek müşteri geldi edası ile buyur abi çektiler bana hemen bende cebimdeki tekeri çıkardım dedim ben sizden  bir çanta aldım  vede teker bu hale  geldi  telefonda belirtmiştim size dedim evet senmiydin o  felan evt ee abi sen çantayı getircektin ya kardeşim koca çantayı neden getireyim ki sen bana şu tekeri değiştir yada yedeği varsa ver ben değişirim yada tamirciniz varsa yönlendir yok adam işi yokuşa sürcek ya olmaz abi sen çantayı getircen ben barkasına bakcam firmaya yollucam  hayda neden telefon ettiğimde söylemedin bunu ne bilim abi senin tekeri söküp getirceğini  ee bana başka türlü yardımcı  ol bari tamir edecek usta yokmu başka vaz geçtik garantinden  adam hemen saate baktı ve bu saatte zor yetişirsin adamlar 18:00 kapatır abi banka ya esnaf kardeşlerim sen dedim yine beni yönlendir ben başka gün gelirim taktım artık tekerlek dünyada teker aramayı kafaya taktım ogun bir tamirci buldum kapalı bir tamirci buldum adamın dedeği söz abi bulamazsın bu ithal çanta tekeri yedek parçasını bulman zor ee sen çantayı getir ben uydurayım bir formul başka terek takayım bende uyduruk ilşleri sevmediğimden orjinaldan vazgeçmediğimden  kabul etmedim  neyseo günde eli boş döndüm en kafayada taktım ama o kapalı olan dükkanları hafta içi tekrar gelip gezecektim adı üstünde dükkanlarına çanta hastanesi,çanta tamircisi felan yazıyorlardı ya mutlka bir adam gibi usta bulur tekerimi taktırıpı yine hava yaparak bayram tatiline evime döncektim ya  sil baştan kapalı çarşı ,beyazıt,eminönü  sokaklarında o tamirci bu tamirci gez o bu yana bu o yana yönlendirri gezmediğim polanya pazarı çin pazarı japon pazarı tarzı yerler kalmadı yok arkadaş yokkkk  umudum artık tükendi bir teker uğruna  beş gün heder oldu be  hala elde bozuk teker dolaşıyorum  artık ne içimdeki inat kaldı nede tekrar gezecek gücüm takadim kalmadı evin yolunu boynumu büktüm ve bozuk tekeri yerine tekrar taktım vede hala o şekilde evime kadar gelebildim ama hala kafama takılmış durumda o tekeri yapacam en sonunda kendim yapacam aklımda bir fikir var artık onuda yapabilirsem yazarım

Hiç yorum yok: