16 Ocak 2011 Pazar

ne çektiysem dilimden çektim

atalar boş laf konuşmazmış 
sevgili dostlar son iki yılda çok kötü şeyler yaşadım yazmak isteyipte yazamadığım bir dünya anım birikti  gel gelelim dile gelip konuşuyorum da iş yazmaya gelince yazamıyorum sonra düşündüm ne çekiyorsom zaten dilimden çekmiyormuyum hani derler ya doğru söyleyeni 9 köyden kovarlar diye bırakın siz 9 köyü 90 köyden kovuldum ben şimdiye kadar hala akıllanmadım bir şairin şiirinde de dediği gibi yaş ömrün yarısı bu saatten sonra insan değişmez sanırım ancak ve ancak gelişir beni ben yapan özelliklerim artık benimle toprağa gömülcek ama birgün yazmaya karar verirsem vede güzel bir yazar olmayı becerirsem okuyacaklarınız sizi alıp götürcek eminim şu ana kadar benden pek fazla bişi yayınlamadım alıştırma yapıyorum inşallah ilerde x isimler üzerinden dilim gibi elimde konuşur sizlerde okur yorumlar yaparsınız

2 yorum:

Çılgın Mevdoş dedi ki...

ÇOK DOĞRU DEMİŞSİN HELEDE BU ZAMANDA YALAKALARIN KOL GEZDİĞİ BİR ZAMANDAYIZ BENDE HEP DOĞRUYU SÖYLEDİĞİM İÇİN PATAVATSIZSIN DERLER BANA NE YAPAYIM YANİ SUSAYIM MI? HAYATTA HAKSIZLIĞA GELEMEM BENİ BÖYLE SEVENLER SAĞOLSUN

ata_306 dedi ki...

olsun mevdoş hanım birileri fark ediyor asıl olması gerekenin bizim yaptığımız olduğunu elbet malik bilmezse halik bilir derler dimi