1 Ocak 2011 Cumartesi

yeni yıl dileklerim:))) 2011 e mi geldik sahi ya

sevgili dostlar sizi bilmem ama ben pek iyi girdiğimi söyleyemem hani derler ya nasıl başlarsan öyle gider inşallah o deyim boş çıkar efendim ben normalede pek uykuyu seven biri değilim  ama dün gece bana bir haller oldu saat 22:30 gibi  uyku ilacı içmiş gibi uyku bastırdı uykuya dalarkende saati 24:00 kurdum ki uyanayım diye sabahlara kadar gezeceğim yerler vardı evet egece 24.00 da uyandım telefonun sesi ile ama benim kurduğum telefon ötmeyi bırakmış beni uyandıran ise bir arkadaşım yeni yılımı kutlamak için arıyor uyku sersemi teşekür edip yeniden uykuya dalmışim ve bu sabah saat tam 10:30 gibi kalktım yani ömrü hayatımda hiç 12 saat deliksiz uyudğumu hatırlamayan ben nasıl oluırda bu gece o derece uyurdum bilemedim dedim ya inşallah başladığı gibi gitmez zaten 2010 dan pek bi mok anlamadık hızlı geçti 2011 de güzel şeyler olacak inşallah öyle umud ediyorum beklentim büyük her yeni yıldan olduğu gibi umudsuz olanların umudunun  tükenmediği bir yıl diliyorum tüm insanlığa

С новым годом! 


2 yorum:

Zeyno dedi ki...

Son yazımda, (bilmeden)profil resminizi kullanmışım. : )

İyi yıllar.

ata_306 dedi ki...

canın sağolsun sorun değil zeyno