6 Şubat 2011 Pazar

alınmda yaşadığım şehrin muhtarımı yazıyor ??

selam sevgili dostlar çok enterasan bi olay oldu bugun yine kaçtır bu böyle devam diyor bende yazmaya karar verdim kısaca şöyle ben işim dolayısı ile çok geziyorum bazen şehirler bazen ülkeler geziyorum ama ilk kez gittiğim yerlerde var mesela yeni yıldan önce ankarada idim ve ilk kez ankaraya sokaklara çıkmıltım ki o mehşur kızılay a biri geldi bana adres sordu nereyi sorduğunu bile hatırlamıyorum da aynı olay istanbulda da olmuştu hiç bilmediğim yeni gittiğim biyerde yine aderes sorcak kimseyi bulamadılar bana sordular  eeeee ne oluyoz ya   bugunde silivride ilk kez sahile çıktım dolaşıyorum ve yaşlı bir kadın geldi adres sordu ne yabancıyım teyze demekten başka çarem de yok tu  sonra güldüm sahildeki ördeklere bakarak tan ve yazmaya karar verdim acaba alınımda muhtar felanmı yazıyor

2 yorum:

Bucera dedi ki...

He he muhtar falan yazmıyor.
''Güvenilir temiz yüzlü çocuk''yazıyor.
İnsanlar soru sormak için birini seçerken incelerler öyle sorarlar.
Knedimden bilirim hırbo kılıklıya niye sorayım

ata_306 dedi ki...

demekki neymiş ben temiz saf yüzlüyüm heee tşkler ama acayip cin gibiymişim öyle diyorlar da ben kendimde o cinliği bulamıyorum dr hanım