25 Nisan 2011 Pazartesi

saçmala yalnız barutusuz olsun hayat

bunalıyorum  boğuluyorum sıkılıyorum anlamıyorum anlatamıyorum sıkıcı geçen kış aylararından sonra gelmek bilmeyen yaz yağışlı geçen bahar ile mücadele ediyorum  yağmur u kim severki ben de sevmiyorum yalnız olduktan sonra hani hep denir ya yağmurda seninle ıslanmak istiyorum ama yağmur yep yalnız yağdı üzerime sen olduğunda ise güneş en yakıcı hali ile yakıyordu senin beni yaktığın gibi hala eskide kalan sevgilimmisin sen ne işin var ara sıra en mahrem yerlerde aklımda ne işin var suç kimde şu akılsız başım  vakti zamanında senin ile politik olamayan  zavallı aklımda mı her harekete anında tepki veren kendini bilmez dilimde mi nedir bu başma gelenler diye düşündüğüm anlarda oluyor hiç anlamadığım olaylar etrafımda dönüyor .
kenidime tavsiyem
dünya ben istesemde dönecek istemesemde belli bir kanunu var evrenin herkesin de bir dünyası var kim nerde doğacağına karar veremediği gibi hayatında kendiliğinden gelişen mecbur kalıdığı yaşamlar  olabilir kötü ortamlarda kalsada yaşamak adına katlanabiliyorsun katlandığın olaylar acıtsada etini canını her dakka sıksada sen  içindeki çocuk ile iletişime geç orda mutlu ol ama orda kalma gerekirse çık sokağa mahallenin veletleri ile sek sek oyna top oyna sonra gel yine  koskocaman adam taklidi yap herkes te öyle yapıyor zaten takma hayat devam ediyor  sende devam et koca bebek

2 yorum:

Adsız dedi ki...

çok enterasan birisin be ata_306

blowininthewind dedi ki...

Evet bir rol dağalımı var herkes bir şekilde sahneliyor oyununu. Ama ben katılmıyorum Shakespeare'e hayat bir tiyatro sahnesi değil bütünüyle. Doğaçlamayla yeniyoruz sıradanlığı.