6 Mayıs 2011 Cuma

155-polis-imdat aradınız mı hiç haytınızda

selam sevgili dostlar dün akşam başımdan geçen bi olayı anlatmak istedim olay şöyle gelişiti efendim ben akşam yürüyüşünü seven insanlardanım gezerken de etrafımda neler oluyor bitiyor bakınırım etrafı süzerim yani herkes evine giderken sokakta olan insanlar neler yapıyor diye merak duygumu tatmin ederim neyse dün akşam da böyle salına salına yürüken birden köşe başından koşarak bana doğru gelen bir geç çocuk gördüm ardından  biride onu kovalayarak gitti ki önden koşan ayağı takıldı düştü ve kovalayan yakaladı ilk önce arkadaşlar şakalaşıyor sanmıştım ki düşen çocuk abi vurma ne olur diye yalvaamaya başladı  ardından üç beş kişi daha belirdi köşede ve hepsi toplandı o çocuğun başında  ben bi yandan yürüdüm bi yanan da arkama döndüm banktım  karışıp karışmama duygusu içinde kalkaldım zira daha önce bir çok kavga ayırmaya girmiş ata kardeşiniz hepsinden de ya dayak yiyerek çıktı yada düşman kazanarak  bu tecrübem ile ilgili başımdan onca kavgalar geçti ki anlatsam  uzun olur neyse o an aklıma yahu ben neden karışayım polis ne işe yarıyo geçti aradım polisi vede  dedim üç beş kişi bir çocuğu dövuyorlar adres şurası lütfen bakınız tamam beyefendi baktıralım dediler  teşk ettim kapadım böylelikle vicdanım raharladı  şimdi size soruyorum hayatınızda kaç kere etrafınızda olup biten olaylar için duyarlı olup polisi  jandarmayı aradınız sanırım biraz az arıyoruz onlar bizim için varlar  ve ata kardeşiniz bundan böyle toplum polisliği yapacak yorumlayan herkese şimdiden  teşkürşler 

3 yorum:

Depresif Ayu dedi ki...

Ben de bir kere balkona çıktığımda gece yarısı kavga eden birkaç kişiyi görüp aramıştım 155'i ama daha çok yüksek sesle müzik çalan işyerlerini şikayet etmek için arıyorum :)

ata_306 dedi ki...

tşk ayu kardeş duyarlılığımız hekese yayılır umarım

Adsız dedi ki...

polis bir gün hepimize lazım olacaktır elbet tebrikler ata