5 Temmuz 2011 Salı

adını sen koydunmu? Ben hala sensizlikteyim sende bensizliktemisin

YALNIZLIK 
sevgili dostlar  kime duyduğumu bilmediğim bir özlem var içimde aynı zamanda bi nefret yoğun yaşadığım duygusal çöküntüleri artık yaşayamıyorum  bi zamanlar ne safmışim diyorum kendi kendime kızıyorum eskiden yaptığım hataları düşünüyorum kafamı yastığa koyduğumda yediğim kazıklar aklıma geliyor işlediğim mahrem günahlar art arda flim şeridi oluyor gözümün önünde başrolde yine ben en acıklı küçük emrah modunda ağlasan olmuyor içimden bi ses sen erkeksin yapma diyo karma karışık duygular içinde yıllarım dökülüyor ömrümden mevsim yazmış kışmış bana farkı olmuyor ben hep son bahardayım çünki bazen bakıyorum çook aktif biriyim tanıdığım çok insan var girişken konuşkan biri olmasam manyak biri sancam kendi kendimi deli diye kapayacam kodese  keşke biri fişimi çekşse böyle zamanlarda mutlu olduğumda tekrar şars edip hep mutlu kalsam olmazmı torosların arasında bir dağ evim olsa da en yakın köy bile çook uzak olsa yalnız yaşayıp hayattan yine nefret edermiydim ki ? benim mabedimin dış kapısı çoktan kırıldı meğer camdan bi mabedim varmış da farkında değilmşim ben;((

2 yorum:

Bucera dedi ki...

Orta yaşa gelen herkesin yaşadığı duygular bunlar....çok iyi bilirim ben neden blog yazmaya başladım sanıyorsun?...

ata_306 dedi ki...

çok doğru diyorsun orta yaş meselesi belki amme velakin benimki kaderin cilveleri benimle oynaşması beni talih yosması yapmaya çalışmaktan hiç vazgeçmediği için daha dile gelcek çok yazı vardır ama yazam fazlasını