11 Kasım 2011 Cuma

yalnızlık saf bir sevgiyi arama tutkumdu benim..!

birden çok kişilik, hepsi sende bütünleşirdi
biri sevdi diğeri nefret etti öbürüde umursamadı...
Şimdi hepsi okadar tutarsızki, hangisi olmalıyım, seçemiyorum.!
yanımdayken kim olmak istediğimi görürdüm,
uzaktayken kim olmak istemediğimi,
herşey bittiğinde ise aslında ne olduğumu gördüm


Hepsi sende bütünleşirdi kişiliklerim, ama hiçbiri senin tek bir kişiliğinde yer edinemedi;
sevdiğimde kaçtın, korkuttuğumda geldin,
umursamazlığımda ise beni kaybetmek istemedin...
insanların arasında konuşurken yada susarken sen vardın,
tek başına bir köşede umursamaz boş bakışlarımda sen vardın,
hepsinde okadar yalnız hissetmişimki kendimi sen hep ondan vardın,
ben seni tanıdığımda yalnızlıktan korkmaya başladım,
bazen korkmayı bile özlüyorum çünkü sen ondada vardın.


Hiç yorum yok: