27 Aralık 2012 Perşembe

Adın sende saklı ruhun bende

Ruhu bende saklı yarim biliyormusun senin yokluğunda ne acılar çektim hepsiyle adam gibi mücadele edemedim bir çoğunu senden kalma taktiklerle bertaraf ettim ama bazılarınada yenildim mağlubiyetim çok üzdü beni hep seni andım sıkıntılı günlerimde derdimi anlatacak bi dost aradım bulanadım ne çok boşluğu sen dolduruyormuşşun bendeki meğerse  nasıl  kedi köpek gibi kavga ederdik de sonradan gönüllerimizi alırdık  demekki öncekilere göre incir çekirdeğini doldurmayan  bi sorundan dolayı bizi kaybettik şimde sen başkasıyla biz oldun ben  hala sensiz  akıp giden yılların ardından bakıyorum maziye seni anmadan günümü geçiremiyorum desem yalan olmaz sende beni anıyormusun acaba senin o vahşi bakışların sana yeni yar lar buldurmuştur da beni anmanı engellemiştir kapının önündeki paspas kadar bile anmıyorsun biliyorum   sen benden değil ben senden gitmişim meğer ezelin de kalmışim 

Hiç yorum yok: