24 Aralık 2012 Pazartesi

Amaç mutlu olmakmı mutlu etmekmi?

Sevgili dostlar mutluluk üzerine kafa patlatıyorum bi kaç gündür İnsan nasıl mutlu oluyor  günümüzün yarısı uyku yarısıda iş ve çalışma üzerine geçiyor nerdeyse herkes için böyle değildir tabi şu an için benim böyle
şimdi iş ve uyku arasında geçen zamanda nasıl mutlu olabilcem ben çalıştığım arkadaşlarım şefim amirim herkes ile iyi geçinip onların eksilerini görmeyecem ve onlarda benim eksiklerimi görmeyecek yarı kör rolü oynucaz herkes mutlu mesut çalışacak  yani burda bizi başkaları mutlu ediyor ben şahsen kim olursa olsun hatasını yüzüne söylemeyi tercih ederim bence insanların hatalarını söylemek onlara yapılmış iyiliktir onlar anlamasada söylemek lazım belki birgün anlar.  tabi sevdiği olan biri varsa oda sevdiğinden mutluluk bekliyordur  peki başlıktaki soruya gelirsek mutlu olmakmı mutlu etmekmi  sizi seven ama sizin sevmediğiniz yada az sevdiğiniz biri oldumu  hiç hayatınızda   o kişiyi mutlu ederek mutlu oldunuzmu? 

Hiç yorum yok: