9 Ocak 2011 Pazar

Bombalı vibratörle intikam!

manyaklık bedeva değilya  beleş olum sana 
ARKADAŞLAR OLMAZ BÖYLE BİR MANYAKLIK YAHU  HABERİ OKUDUM DEHŞETE DÜŞTÜM  MUTLAKA YORUM BEKLİYORUM BİR ALDATMA BU DERECE ŞİTDET İÇERMELİMİ SİZCE??


  Minnesota eyaletinde yaşayan Terry Allen Lester adlı adam, kendisini terk eden sevgilisinden ilginç bir yolla intikam almak istedi. 37 yaşındaki Terry, eski sevgilisine üzerinde “Noel hediyesi” ibareli paketin içinde patlayıcı madde yerleştirdiği bir vibratör vermeyi planladı. 

Terry, çalıştırıldığında patlamak üzere tasarladığı pilli seks oyuncağıyla eski sevgilisini yaralayacaktı. Ancak planı gerçekleşmedi. Lester, birlikte kaldığı kadınlardan birine “seks bombasından” bahsetti. 

4 yorum:

lirean dedi ki...

komikmiş

ata_306 dedi ki...

sevgili lirean komik olması bi yana da ben aşk için yapılan vahşete taktım herkesin herkesi aldattığı bir dunyayaşıyoruz artık bu şekilde vahşice neticelenmesi olayın beni üzen tarafı

gamze a. dedi ki...

oha inanmıyorum .d

ata_306 dedi ki...

oha demek yetermi sence gamzee