22 Nisan 2011 Cuma

bugun 23 nisan neşe domuyor artık insan

hani derler ya eski bayramlar eskiden bizler çocukken  her bayramın farklı doluğu gibi 23 nisanlarda başka idi biz çuval yarışı yapıyorduk bi kez bende katılmıştım ama kaçıncı oldum hatırlamıyorum sonra yoğurt yeme yarışı hepsini pür neşe içinde çocukca katılmıştım  ama bakıyorumda bugunlerde hala aynı yarışmalar yapılıyor bi yandan seviniyorum da bi yandan da bişiler değişmeli diyorum  yani  bir takım oyunlar olmalı mesela  ben teklonojiye meraklıyım şimdiki bebelerde benden farkız   pc oyunlarına karışıyım ama çocukları bazı oyunlar geliştiriyor yani   bu tarz yarışmalar eklense daha değişik güncel yarışmalar da olabilir  neden olmasın ki dünya değişiyor beyinler okullarda hala aynı 30 sene önceki öğretmenler ile bugünkilerin arasında ki tek fark onlar bişiler öğretmek için çok şeyler çabalıyordu bugünkiler dershanecilik ile sömürüyor başkada bişi yok 23 nisanlar gelip geçiyor  benim  gibi aramızda çocukluğunu özleyen tüm arakadaşlara mutlu bayramlar

Hiç yorum yok: